مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-03اقتصادي

چهار شکست بزرگ دولت روحانی


معاون اسبق وزارت علوم با اشاره به 4 اشتباه بزرگ دولت بیان داشت: دولت متاسفانه در هر شکستی تقصیر را گردن یک شخص یا نهاد خاص می انداخت تا از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزای فارس، غلامرضا خواجه سروی استاد دانشگاه و معاون اسبق وزارت علوم در یادداشتی به بررسی 4 شکست عمده استیضاح و برکنار شد و پس از آن تا مدت ها وزارت علوم دولت تدبیر رنگ آرامش ندید.

شکست در مهار بحران پولی و مالی در بازار طلا و سکه و بورس: حسن روحانی در مناظرات تلویزیونی پیش از انتخابات سال 1392 وعده داد با حل موضوع برنامه های هسته ای ایران با غرب طی صد روز مشکلات کشور را حل می کند و چنان رونق اقتصادی ایجاد میکند که دیگر کسی نیازی به یارانه اش نداشته باشد.

اشتباه حسن روحانی آنجا بود که با وزیر خارجه اش محمد جواد ظریف با دیدی خوشبینانه و آرمانگرایانه تمام مسائل کشور اعم از تولید،صنعت و حتی امنیت را به موضوع سیاست خارجی و یک قرارداد بین المللی گره زد در صورتی که در نگاه واقع گرایی قراردادهای بین المللی ضمانت اجرایی قطعی ندارند و دولت ها در عرصه بین الملل تنها هستند و فقط می توانند بر خود تکیه کنند.

این اشتباه استراتژیک آنجا خود را نشان داد که با خروج ایالات متحده از برجام، سیاست خارجی و در طول آن سیاست های داخلی حسن روحانی شکست خورد و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار شکست بزرگ دولت روحانی

چهار شکست بزرگ دولت روحانی