مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-03اقتصادي

سهمیه واکسن پاکبانان به مدیران شهری قزوین تزریق نشده است


رییس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین گفت: علی رغم شایعات موجود هیچ یک از مدیران شهری شهرداری قزوین از سهمیه پاکبانان استفاده نکرده اند و واکسن های اختصاص یافته به شهرداری قزوین تنها به پاکبان ها و نیروهای تغسیل و تدفین تزریق شده است.

- ایسنا/قزوین رییس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین گفت: علی رغم شایعات موجود هیچ یک از مدیران شهری شهرداری قزوین از سهمیه پاکبانان استفاده نکرده اند و واکسن های اختصاص یافته به شهرداری قزوین تنها به پاکبان ها و نیروهای تغسیل و تدفین تزریق شده است.

وحید مقدم سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شایعه تزریق سهمیه واکسن پاکبانان قزوین به برخی از مدیران شهری، ضمن رد این ادعا تصریح کرد: تاکنون 168 پاکبان سازمان مدیریت پسماند و 30 نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در اولویت اول در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

وی افزود: این در حالی است که 60 نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان و 359 نفر از پاکبانان و هیچ یک از آتش نشانان شهرداری هنوز واکسن دریافت نکرده اند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: سهمیه اختصاص یافته با نظارت این جانب طبق اولویت بندی بر اساس وضعیت سلامتی، سابقه بیماری، سن و میزان قرار داشتن در معرض آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه واکسن پاکبانان به مدیران شهری قزوین تزریق نشده است

سهمیه واکسن پاکبانان به مدیران شهری قزوین تزریق نشده است