مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-03سياسي

35 طرح نوآورانه آب و انرژی در معاونت علمی تایید شد


بیش از 46 طرح نوآورانه در حوزه فناوری های آب و انرژی به معاونت علمی و فناوری ارسال شد و در سال جدید 35 طرح به تأیید نهایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان مرجعی مطمئن و قابل اتکا برای اتصال طرح ها و ایده های حوزه آب و انرژی به صنعت محسوب می شود و بر اساس همین مأموریت و رسالتی که بر عهده دارد، از طرح های خلاق و نوآورانه ای که بتواند تأثیری مثبت در توسعه این صنعت حیاتی داشته باشد و گامی اثرگذار در این جهت بردارد حمایت می کند.

بر همین اساس افراد حقیقی و حقوقی طرح های نوآورانه و فناورانه خود را به این ستاد ارسال می کنند تا پس از بررسی های تخصصی، شرایط برای توسعه بازار و تجاری سازی آنها فراهم شود.

سال گذشته نیز با همین رویکرد حدود 46 طرح فناورانه به این ستاد ارسال شد که پس از بررسی های تخصصی و علمی، 14 مورد آنها به تأیید نهایی رسید.

طرح هایی در حوزه فناوری های پیشرفته انرژی ، توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی ، توسعه فناوری گرمایش و برق ، طراحی توربین بادی ، سیستم روشنایی خورشیدی و تجاری سازی یافته های پژوهشی .

مهم ترین دستاورد شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور را می توان باور عمومی جامعه و مدیران به توان و قدرت نفوذ ایده های نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 طرح نوآورانه آب و انرژی در معاونت علمی تایید شد

35 طرح نوآورانه آب و انرژی در معاونت علمی تایید شد