مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-03اجتماعي

دانش آموزان قزوینی به برگزاری آزمون های قزوینی اعتراض کردند


دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات نهایی مقابل اداره کل آموزش و پرورش تجمع کرده و شعار «امتحان حضوری نمی خوایم» سر دادند.

- قزوین- دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات نهایی مقابل اداره کل آموزش و پرورش تجمع کرده و شعار امتحان حضوری نمی خوایم سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحول کرده است تا آنان در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آزمون نهایی پایه های نهم و دوازدهم تصمیم گیری کنند.

مؤمنی اظهار کرد: مسؤولین استانی آموزش وپرورش تنها می توانند انتقال دهندهٔ پیام دانش آموزان به مسؤولین کشوری باشند، زیرا تصمیم گیری در رابطه با این موضوع استانی نبوده و بر عهدهٔ مسؤولین کشوری است.

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین در ادامه گفت: تا این لحظه تصمیم وزارتخانه بر این است که ارزشیابی پایان سال پایه های نهم و دوازدهم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در سالن های با ظرفیت بالا، ضدعفونی مداوم فضا و تب سنجی به صورت حضوری باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش وپرورش و ستاد ملی مقابله با چندی پیش کمپین 70 هزار نفری دانش آموزان جهت لغو امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم شکل گرفته بود.

به نظر می رسد دانش آموزان بیش از آن که نگران کرونا در برگزاری امتحانات حضوری باشند، نگران این هستند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان قزوینی به برگزاری آزمون های قزوینی اعتراض کردند

دانش آموزان قزوینی به برگزاری آزمون های قزوینی اعتراض کردند