مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-03اجتماعي

احداث مدرسه خیرساز مهر ایران در سقز کلنگ زنی شد


احداث مدرسه خیرساز مهر ایران توسط خیرین تهرانی و سقزی در شهر سقز کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارسی از سقز، فیروز عارفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز ظهر امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز در سقز گفت: این مدرسه 10 کلاسه در زمینی به مساحت 600 مترمربع توسط خیرین مدرسه ساز، عباس جعفرزاده و خدر عمری ساخته می شود.

وی با بیان اینکه، نهضت مدرسه سازی به همت خیرین در این شهرستان آغاز شده است افزود: در حال حاضر 12 مدرسه خیرساز و دولتی در این شهرستان در دست ساخت است.

خیر مدرسه ساز سقزی هم با بیان اینکه، این چهارمین مدرسه است که به همت خیرانی که به دعوت بنده به سقز آمده اند در چند سال اخیر در این شهرستان ساخته خواهد شد، از مسئولان خواست تا برای ساخت این بناهای عام المنفعه تسهیل گری کنند.

خدر عمری ادامه داد: باید همه تلاش کنیم که خیران را از دیگر شهرهای ایران برای انجام کارهای عام المنفعه جذب کنیم تا موجبات ترقی شهرستان را فراهم نماییم.

وی با گله مندی از تعدادی از مسئولان، از روسای ادارات خدمات رسان خواست، زمینه تسهیل گری برای ادامه کار خیرین مدرسه ساز را در شهرستان فراهم کنند.

در این آیین فرماندار سقز هم با تقدیر از عزم خیرین این شهرستان و سایر خیرین غیربومی، از شورا و شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی خواست تا برای ساخت مدارس از هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه خیرساز مهر ایران در سقز کلنگ زنی شد

احداث مدرسه خیرساز مهر ایران در سقز کلنگ زنی شد