مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-03پزشكي

پیشگیری از ابتلا به کرونای هندی با رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به خطر کرونای جهش یافته هندی، مردم باید بیش از پیش و جدی تر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به خطر کرونای جهش یافته هندی، مردم باید بیش از پیش و جدی تر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (13 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه زنجانی ها به دلیل خطر ابتلا به کرونای هندی باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنند، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان، مسئول پیگیری همه افراد مشکوک مبتلا که در تماس با افراد هندی بودند، است.

وی تصریح کرد: بیمارانی که علائم بالینی قبلی را تقلید نمی کنند یا با علائم عجیب و غریب به پزشک مراجعه می کنند نیز، از لحاظ ویروس های موتاسیون یافته هندی و آفریقایی بررسی می شوند.

این مسئول، از راه اندازی یک مرکز تجمعی تزریق واکسن کرونا در مجموعه ورزشی پیام خبر داد و تصریح کرد: چند روز گذشته محموله جدید واکسن کرونا و سهمیه واکسن برخی از استان ها به استان زنجان وارد شده و واکسیناسیون در روزهای آتی با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ابتلا به کرونای هندی با رعایت پروتکل های بهداشتی

پیشگیری از ابتلا به کرونای هندی با رعایت پروتکل های بهداشتی