مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-03دانش

سازمان سمت و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (رایسست)، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری بین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (رایسست) و ISC با سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه .

- تفاهم نامه همکاری بین سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (رایسست)، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری بین مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (رایسست) و ISC با سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) در نشست مشترک مسئولان این دو نهاد به صورت وبینار امروز دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 به امضاء رسید.

در این وبینار محمدجواد دهقانی رییس مرکز منطقه ای و ISC و محمد ذبیحی رییس سازمان سمت به همراه معاونان و مدیران مربوطه حضور داشتند.

در آغاز این نشست که در راستای سیاست های کلان مرکز منطقه ای و پایگاه استنادی و با هدف برقراری و نیز گسترش تعاملات علمی، پژوهشی و فناوری ترتیب داده شده بود، ابتدا محمدجواد دهقانی برخی زیرساخت ها، فعالیت ها، و دستاورد های مرکز منطقه ای و پایگاه استن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سمت و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سازمان سمت و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام تفاهم نامه همکاری امضا کردند