مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-03حوادث

جاعل 50 گذرنامه در اصفهان دستگیر شد


جانشین انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک جاعل حرفه ای که 50 اسناد اقامتی و گذرنامه اتباع یکی از کشورها را جعل کرده و دو میلیارد ریال دریافت کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: پس از مراجعه اتباع یکی از کشورهای همسایه به اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی اصفهان برای تمدید اقامت گذرنامه، یکی از مأموران به مهر گذرنامه مشکوک شد.

وی افزود: پس از بررسی های لازم مشخص شد این گذرنامه جعلی است که تحقیقات لازم برای شناسایی جاعل اصلی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شروع شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام پس از انجام اقداماتی تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی جاعل اصلی که در شهرستان ورامین زندگی می کرد شناسایی و پس از کسب نیابت قضایی گروهی از مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: طی عملیاتی غافلگیرانه متهم اصلی که یکی از سر شبکه های جعل اسناد اقامتی در کشور بود شناسایی و دستگیر شد که به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال داده شد.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: در بازرسی از تلفن همراه این فرد تصاویر 50 اسناد اقامتی که از طریق شبکه های مجازی برای او ارسال شد کشف و متهم تاکنون به 50 فقره جعل گذرنامه و اسناد اقامتی اتباع یکی از کشورهای همسایه و دریافت مبلغ دو میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعل 50 گذرنامه در اصفهان دستگیر شد

جاعل 50 گذرنامه در اصفهان دستگیر شد