مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-03سياسي

واکسینه شده ها هم باید پروتکل های کرونا را رعایت کنند


معاون سیاسی، اجتماعی استانداری قم گفت: واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می دهد؛ اما واکسن تنها یک طرف موضوع است و کسانی که واکسن دریافت کرده اند نیز باید حتما در کنار آن پروتکل ها را رعایت کنند.

- بیژن سلیمان پور،معاون سیاسی و اجتماعی استانداری قم، در جلسه ستاد اطلاع رسانی قم در رابطه با وضعیت کرونا در استان قم، عنوان کرد: آمارهای روزانه کرونا در استان حکایت از ضرورت توجه بیشتر به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارد و نباید تصور شود در حال عبور از قله پیک کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه ثبت 400 تست مثبت در روز، نشان از حساسیت شرایط دارد، اظهار کرد: به همین دلیل صحبت از توقف بیماری و کاهش میزان مبتلایان در تولیدهای رسانه ای که موجب عادی انگاری می شود، صحیح نیست.

سلیمان پور بیان کرد: در بحث واکسیناسیون مراحل کار تا حد زیادی تسهیل شده و علاوه بر واردات در زمینه تولیدهای داخلی هم پیشرفت های خوبی بدست آمده است، استان قم نیز در موضوع واکسیناسیون به نقش شاخص خود عمل کرده است و خوشبختانه تا کنون در استان هیچ گونه حادثه ناگواری ناشی از تزریق واکسن گزارش نشده و این مساله بسیار امید بخش است.

وی با اشاره به این که واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می دهد، افزود: واکسن تنها یک طرف موضوع است و کسانی که واکسن دریافت کرده اند نیز باید حتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شده ها هم باید پروتکل های کرونا را رعایت کنند

واکسینه شده ها هم باید پروتکل های کرونا را رعایت کنند