مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-03فرهنگي

رقابت برای صدرنشینی در گیشه های سینمای چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل ورایتی، کیلف واکرز یا صخره نوردان اولین فیلم ژانگ ییمو در ژانر جاسوسی هر چند با اقبال زیادی روبه رو شد، - تریلر جاسوسی ژانگ ییمو در تعطیلات آخر هفته و روز کارگر، با فروش 37.

7 میلیون دلار کارش را شروع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل ورایتی، کیلف واکرز یا صخره نوردان اولین فیلم ژانگ ییمو در ژانر جاسوسی هر چند با اقبال زیادی روبه رو شد، اما حریف یک داستان محلی عاشقانه نشد و فیلم عشق من که داستان یک عشق جوان را با بازی بازیگران تایوانی گرگ هسو و ژانگ رونان روایت می کند و جمعه کارش را شروع کرد، در سه روز به فروش 65.

1 میلیون دلاری رسید.

این فیلم ساخته هان تیان است و بازیگر آن هسو در ماه مارس (اسفند) با حمایت از تحریم مارک های مد خارجی، نام خود را سر زبان ها انداخت تا با کارزار نسل کشی اویغور ها توسط چین که از سوی آمریکا طرح شده، مقابله کرده باشد.

پیش بینی می شود فروش این فیلم تا 137 میلیون دلار پیش برود.

در همین حال کلیف واکرز در مکان دوم پرفروش ها نشست.

داستان این فیلم که یک روز پس از اکرانش در چین در آمریکا نیز راهی سینما ها شده است، در دهه 1930 می گذرد و داستان چهار چینی را روایت می کند که در شوروی آموزش دیده اند تا به کشورشان برگردند، اما وقت برگشت با چتر نجات در بخشی فرود می آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت برای صدرنشینی در گیشه های سینمای چین

رقابت برای صدرنشینی در گیشه های سینمای چین