مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-03سياسي

رییس جمهور آینده باید توان حل مشکلات کشور را داشته باشد/ ویژگی های کاندیدای اصلح


عضو شورای نظارت جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید توان عبور دادن کشور از مشکلات موجود را داشته باشد، گفت: کسی که معتقد است رییس جمهور کاره ای نیست، - سیدسعید نجیبی عضو شورای نظارت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: انتخابات ریاست جمهوری 1400، از آن جهت مهم است که نظام چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و دیگر فرصتی برای آزمون وخطا برای اداره کشور نیست.

* رییس جمهور آینده باید توان عبور دادن کشور از چالش های موجود را داشته باشد وی افزود: وضعیت فعلی ایران نیز به گونه ای است که باید فردی سکان مدیریت کشور را در دست گیرد که توان عبور دادن کشور از چالش های موجود را داشته باشد.

بنابراین برای مهم ترین و مؤثرترین مدیریت کشور لازم است از کفایت و مدیریت لازم برخوردار باشد و به نظر می رسد مهم ترین سنجش برای تعیین میزان برخورداری از این شاخص برای نامزدها، دقت در جایگاه مدیریتی قبلی آن ها و نوع عملکردشان باشد.

وی با بیان اینکه با نگاهی به عملکرد رییس جمهور فعلی کشور درگذشته، می توان وضعیت امروز کشور را به راحتی فهم کرد! یادآور شد: 8 سال گذشته نشان داد رییس جمهور بیش از آنکه فردی اجرایی باشد، باید مسائل و مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده باید توان حل مشکلات کشور را داشته باشد/ ویژگی های کاندیدای اصلح

رییس جمهور آینده باید توان حل مشکلات کشور را داشته باشد/ ویژگی های کاندیدای اصلح