مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-03اجتماعي

درخواست تشکل های دانش آموزی فارس در خصوص غیر حضوری شدن امتحانات


اعضای تشکل های دانش آموزی استان فارس طی نامه ای سرگشاده، خواستار اتخاذ راهکاری برای غیرحضوری شدن امتحانات پایان سال تحصیلی در تمام پایه ها و مقاطع تحصیلی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جامعه دانش آموزی، خواستار غیرحضوری شدن امتحانات در همه مقاطع و پایه های تحصیلی، منجمله امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم شدند.

در این نامه، ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت مقام استادی فعالان عرصه تعلیم و تربیت، اعلام شده است که تصمیم وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم نگرانی هایی را در بین دانش آموزان و خانواده ها پدید آورده که این تصمیم موجب به مخاطره افتادن سلامتی دانش آموزان و تضییع حقوق شان در فرایند ارزیابی نشود.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به لجام گسیختگی ویروس منحوس کرونا و شیوع انواع مختلف آن نظیر ویروس انگلیسی، هندی و … نگرانی ها در خصوص سلامت دانش آموزان منحصر به حوزه های برگزاری آزمون نیست بلکه مسیر رفت و آمد، تجمع پیش و پس از آزمون و… از جمله مواردی است که رعایت نکات بهداشتی در آن سخت و کم است فلذا می بایست تمامی تدابیر لازم به احسن وجه مورد توجه واقع شود و همگان از تجربه تلخ تصمیمات عید نوروز درس گرفته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکل های دانش آموزی فارس در خصوص غیر حضوری شدن امتحانات

درخواست تشکل های دانش آموزی فارس در خصوص غیر حضوری شدن امتحانات