مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-03سياسي

عبور از مشکلات نیازمند مهارت آموزی و کار جهادی است/ضرورت اجرای طرح هر روستا یک حرفه


نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دیگر وقت آزمون و خطا نیست بلکه جامعه نیاز به مهارت آموزی، تحول و کار جهادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، برای حضور مربیان حرفه ای و توانمند استان در اقلیم کردستان عراق و همچنین جذب دانشجوی خارجی برای این مرکز باشد.

نماینده مردم  شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرصت یک ساله برای ثبت مریوان به عنوان شهر جهانی کلاش باقی مانده که باید ساز و کارهای لازم در راستای تحقق این مهم فراهم شود، نباید اجازه دهیم فرصت به وجود آمده که می تواند زمینه ورود اعتبارات مناسبی را به این شهرستان گردشگری فراهم کند به راحتی از بین برود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی جوان و پای کار بهترین ظرفیت در شهرستان مریوان است لذا باید با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت های موجود به ویژه در حوزه گردشگری و غیره برای اشتغالزایی برای این جوانان اقدام کرد.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دیگر وقت آزمون و خطا نیست و جامعه نیاز به تحول و کار جهادی دارد، گفت: همه دستگاه ها و متولیان امر باید با همراهی و هماهنگی مناسب در راستای رفع مشکلات سد راه اشتغال گام بردارند و با این کار ضمن کاهش نرخ بیکاری زمینه رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از مشکلات نیازمند مهارت آموزی و کار جهادی است/ضرورت اجرای طرح هر روستا یک حرفه

عبور از مشکلات نیازمند مهارت آموزی و کار جهادی است/ضرورت اجرای طرح هر روستا یک حرفه