مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-03ورزشي

مسابقات آنلاین نبرد قهرمانان مایکت با جوایز ویژه آغاز شد


فروشگاه اندرویدی مایکت با هدف حمایت از بازی های موبایلی ایرانی، اولین دوره نبرد قهرمانان مایکت را با جایزه ویژه یک کنسول پلی استیشن 5 آغاز کرد.

- فروشگاه اندرویدی مایکت با هدف حمایت از بازی های موبایلی ایرانی، اولین دوره نبرد قهرمانان مایکت را با جایزه ویژه یک کنسول پلی استیشن 5 آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مایکت، نبرد قهرمانان مایکت از ششم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود و طی آن کاربران با اجرای بازی های ایرانی منتخب این دوره و شرکت در مسابقات آنلاین، با کسب امتیاز می توانند به دریافت جوایز ویژه این لیگ نزدیک شوند.

نبرد قهرمانان مایکت با هدف حمایت از بازی های موبایلی و بازی سازان ایرانی برگزار شده و در دوره اول آن 4 بازی منتخب و پرطرفدار پسرخوانده، کات اف، بزن بهادر و کلابی حضور دارند.

هیچ محدودیتی برای حضور در این لیگ وجود ندارد و تمامی کاربران در صورت تمایل، می توانند با اجرای بازی های مذکور و کسب امتیاز، به دریافت جوایز این لیگ نزدیک شوند.

کاربران پس از ثبت نام در فروشگاه مایکت، باید نسبت به نصب 4 بازی ایرانی این دوره نبرد قهرمانان اقدام کنند و سپس با مراجعه به بخش ویژه مسابقه نبرد قهرمانان در بازی ها، به صورت آنلاین با دیگر کاربران مسابقه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات آنلاین نبرد قهرمانان مایکت با جوایز ویژه آغاز شد

مسابقات آنلاین نبرد قهرمانان مایکت با جوایز ویژه آغاز شد