مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-03اقتصادي

ترکیب اشتغال اردبیل با مشاغل خانگی عجین شده است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در قالب طرح مشترک با جهاد دانشگاهی اردبیل و تعاون و کار و رفاه اجتماعی 2 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی شناسایی و حمایت می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در قالب طرح مشترک با جهاد دانشگاهی اردبیل و تعاون و کار و رفاه اجتماعی 2 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی شناسایی و حمایت می شوند.

قاسم رحیمی با حضور در خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: طرح مشاغل خانگی از سال گذشته با مشارکت موثر جهاد دانشگاهی در استان اردبیل آغاز شده که با شناسایی این افراد و توانمندسازی آنان توانستیم به بخش عمده ای از این مشاغل تسهیلات مناسب نیز پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی در بحث مشاغل خانگی موضوع توانمندسازی صاحبان این مشاغل بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود جهاد دانشگاهی به این طرح و آموزش و توانمندسازی افراد دارای مشاغل خانگی پشتیبان هایی را برای وصل به بازار نیز معرفی کردیم تا به راحتی بتوانند محصولات تولیدی خود را روانه بازار کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی سازوکارهای مناسبی برای این طرح در نظر گرفته شده و با وصل این مشاغل به بازار مصرف توسط پشتیبان های معرفی شده زمینه ایجاد درآمد برای صاحبان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب اشتغال اردبیل با مشاغل خانگی عجین شده است

ترکیب اشتغال اردبیل با مشاغل خانگی عجین شده است