مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-03اجتماعي

پیش بینی باران و وزش باد در کاشان


رییس اداره هواشناسی کاشان از استقرار سیستم ناپایدار آب و هوایی به صورت بارش های رگباری همراه با رعد و برق، بادهای نسبتا شدید و شدید لحظه ای در نقاط مختلف دشت کاشان طی هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان از استقرار سیستم ناپایدار آب و هوایی به صورت بارش های رگباری همراه با رعد و برق، بادهای نسبتا شدید و شدید لحظه ای در نقاط مختلف دشت کاشان طی هفته جاری خبر داد.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی به واسطه ورود سیستم های بارشی و جریانات همرفتی، مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با کاهش محسوس دما بین 5 تا 7 درجه در روزهای آتی مواجه خواهند بود.

وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی روز گذشته در کشور دمای دشت کاشان در روز سه شنبه-14 اردیبهشت، 25 درجه خواهد بود، اما در روز چهارشنبه دما به 30 درجه می رسد و روند افزایشی دما تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: تفسیر نقشه های هواشناسی نشان می دهد که پدیده غالب جوی دشت کاشان، ابرناکی و در برخی ساعت ها رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد موقت خواهد بود.

رطوبت هوا در روز دوشنبه به 80 درصد رسیده و سپس به 55 درصد کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی باران و وزش باد در کاشان

پیش بینی باران و وزش باد در کاشان