مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-03اقتصادي

بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟


امروزه با توجه به تورم بالا در بازار مسکن، خرید و تعویض خانه کمی دور از دسترس است به همین منظور به جهت جلوگیری از یکنواخت شدن محل سکونت، تغییر دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

- یکی از روش هایی که می تواند دکوراسیون خانه شما را متحول نماید، تعویض مبلمان یا تعمیر آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وب سایت اثاث چین، اگر شما هم به فکر تغییرات اساسی در دکور منزلتان هستید، مطلب آموزشی زیر را خوانده تا با توجه به آن بتوانید یکی از چالش­های پیشِ­رو را در تغییر مبلمان خانه به راحتی حل نمایید.

هزینه رویه­ کوبی مبل بیشتر مردم بر این باورند که رویه­ کوبی مبل هزینه پایینی نسبت به خرید مبل دارد و هرساله نسبت به تعمیر مبلمان خانه اقدام می­ کنند.

در اینجا باید یادآور شد که قبل از تعمیر، باید در نظر داشته باشید که مبل شما از کدام گروه مبلمان است؟! اگر مبل شما از گروه مبلمان استیل که شامل مبل استیل، مبل سلطنتی و مبل کلاسیک بوده می ­توان گفت که تعمیر مبل عملی مقرون به صرفه و اقتصادی بوده چرا که در این گروه مبلمان چوب به کار رفته از قیمت بالایی برخوردار است و تعویض رویه مبل کاری اقتصادی است؛ اما در گروه مبلمان راحتی که شامل مبل راحتی، مبل چستر و مبل است تعویض رویه کاری توجیه ناپذیر بوده و خرید مبل راحتی جدید و ارزان کاملاً به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟

بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟