مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-03اقتصادي

عدم صدور مجوز قانونی برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: هیچ مجوز قانونی برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابهامات زیادی در خصوص ارز دیجیتال در تمام کشورها وجود دارد، زیرا هیچ دولتی به صورت رسمی، مسئولیت و پذیرش آنرا به عهده نمی گیرد.

وی ادامه داد: در کشور ایران نیز هیچ مجوز قانونی برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال (بیت کویین) صادر نشده و بانک مرکزی صراحتاً به صورت رسمی ممنوعیت فعالیت در این حوزه را اعلام کرده است.

نجفی با بیان اینکه بیت کویین یک رمز ارز یا به عبارتی پول دیجیتال است که فقط در فضای مجازی معنا می یابد و مانند اسکناس یک پول چاپی و فیزیکی قابل رؤیت نیست و توسط هیچ دولت، ادامه داد: این پول نهاد یا بانک مرکزی کنترل و نظارت نمی شود و در واقع مبادلات خود اشخاص است که در این حوزه تعیین کننده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به اینکه در ایران از یک دهه اخیر بحث بیت کوین مورد توجه کاربران به شدت مورد توجه و تبلیغ قرار گرفته است و اظهار کرد: ابهامات زیادی در خصوص ارز دیجیتال در تمام کشورها وجود دارد زیرا هیچ دولتی به صورت رسمی، مسئولیت و پذیرش این موضوع را به عهده نمی گیرد و یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم صدور مجوز قانونی برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال

عدم صدور مجوز قانونی برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال