مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-03فرهنگي

قصه های مهدی آذریزدی در ایتالیا


کتاب «سی حکایت از گنجینه ادبیات کهن پارسی»، گزیده مجموعه هشت جلدی «قصه های خوب برای بچه های خوب» نوشته مهدی آذریزدی به زبان ایتالیایی منتشر شد.

- کتاب سی حکایت از گنجینه ادبیات کهن پارسی ، گزیده مجموعه هشت جلدی قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذریزدی به زبان ایتالیایی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب سی حکایت از گنجینه ادبیات کهن پارسی (Trenta racconti dallo scrigno della letteratura antica persiana) توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در قالب طرح حمایت از ترجمه آثار فارسی به سایر زبان ها (تاپ) منتشر شده است.

در معرفی کتاب منتشرشده آمده است: محتوای این کتاب 30 حکایت گزیده از مجموعه هشت جلدی قصه های خوب برای بچه های خوب به قلم مهدی آذریزدی (1388 - 1300 ه.

ش) است که توسط گروه مترجمان زیر نظر بیانکا ماریا فیلیپینی (Bianca Maria Filippini) از زبان فارسی به ایتالیایی ترجمه شده و با مقدمه او و محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا در قالب 155 صفحه در شمارگان هزار نسخه توسط انتشارت ایل چرکیو (Il Cerchio) منتشر شده است.

در کتاب سی حکایت از گنجینه ادبیات کهن پارسی چهار حکایت از جلد یک، 12 حکایت از جلد دو، شش حکایت از جلد سه، شش حکایت از جلد چهار و دو حکایت از جلد شش مجموعه هشت جلدی قصه های خوب برای بچه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه های مهدی آذریزدی در ایتالیا

قصه های مهدی آذریزدی در ایتالیا