مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-03سياسي

ارائه 217 هزار خدمات مشاوره ای و روانشناسی به مددجویان در سال 99


معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه 217 هزار خدمات مشاوره ای به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی جعفری با تبریک هفته مشاوره و روانشناسی گفت: کمیته امداد از سال 75 تا کنون ارائه خدمات مشاوره به مددجویان را انجام می دهد و در حال حاضر بیش از 350 مشاور و هزار مرکز مشاوره به صورت برون سپاری، ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به خانواده های تحت حمایت را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه مشاوره های تربیتی، تحصیلی، خانوادگی و ازدواج مهمترین موضوعات مشاوره ای به مددجویان را شامل می شود، اظهار کرد: سال گذشته 217 هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره ای کمیته امداد بهره مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با تاکید بر نقش مشاوران در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تمام مشاوره های روانشناسی به صورت رایگان برخوردار می شوند.

وی با اشاره به عملکرد مؤثر خدمات مشاوره ای کمیته امداد در همه گیری در اسفندماه سال گذشته کلینیک مشاوره با عنوان راه زندگی (رز) برای ارائه خدمات به مددجویان و خانواده های نیازمند در استان های مختلف افتتاح شد.

جعفری بهره مندی تمام اقشار جامعه از خدمات مشاوره ای را یک ضرورت در رشد روانی و اجتماعی افراد دانست و گفت: اقدامات کمیته امداد در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 217 هزار خدمات مشاوره ای و روانشناسی به مددجویان در سال 99

ارائه 217 هزار خدمات مشاوره ای و روانشناسی به مددجویان در سال 99