مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-03ورزشي

ورزش همراه با ماسک خطرناک است


رییس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت: ورزش همراه با ماسک خطرناک است و بنا به گفته کارشناسان سازمان جهانی بهداشت نباید هنگام انجام دادن فعالیت های فیزیکی ماسک به صورت داشت.

- ایسنا/زنجان رییس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت: ورزش همراه با ماسک خطرناک است و بنا به گفته کارشناسان سازمان جهانی بهداشت نباید هنگام انجام دادن فعالیت های فیزیکی ماسک به صورت داشت.

تورج عیوض محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از تلاش های مجریان ورزش، پیدا کردن روش هایی برای ورزش و تمرین های ورزشی در هر دو سطح آماتور و حرفه ای در دوران کرونایی است اما مشکلات متعددی در این زمینه وجود دارد که یکی از آن ها تنفس و ماسک است.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان بهداشت و درمان برای پیشگیری از ویروس کرونا توصیه می کنند در کنار رعایت مسائل بهداشتی، حتماً ماسک هم بزنیم، ادامه داد: بنابراین هنگام ورزش در فضای باز و جایی که افراد دیگر هم حضور دارند، مجبور به استفاده از ماسک هستیم.

این مسئول با یادآوری اینکه ورزش همراه با ماسک خطرناک است و بنا به گفته کارشناسان سازمان جهانی بهداشت نباید هنگام انجام دادن فعالیت های فیزیکی ماسک به صورت داشت، بیان کرد: به اذعان کارشناسان هنگام ورزش، مقدار تنفس سریع تر و سخت از زمان استراحت رخ می دهد که این مسئله می تواند خطر انتقال عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همراه با ماسک خطرناک است

ورزش همراه با ماسک خطرناک است