مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-03حوادث

آماده باش سازمان آتش نشانی زاهدان تا پایان بارش نزولات آسمانی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با توجه به اخطاریه جوی و پیش بینی بارشی و احتمال وقوع سیلاب و احتمال آبگرفتگی معابر و منازل، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با توجه به اخطاریه جوی و پیش بینی بارشی و احتمال وقوع سیلاب و احتمال آبگرفتگی معابر و منازل، این سازمان به حالت آماده باش کامل درآمده است.

خسرو سراوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد 10 ایستگاه عملیاتی سازمان و آتش نشانی زاهدان و 3 ایستگاه آتش نشانی شهرکهای صنعتی تحت فرماندهی این سازمان برای ارائه خدمات ایمنی ، تا زمان برقراری وضعیت عادی جوی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: گزارش هایی مربوط به آبگرفتگی منازل و پارکینگ ها و گرفتار شدن خودرو ها به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شده و نیروهای آتش نشانان با تجهیزات تخصصی بلافاصله وارد عمل شدند و امدادرسانی را آغاز کردند.

سراوانی خاطر نشان کرد: سامانه 125 پل ارتباطی بین شهروندان و سازمان آتش نشانی بوده و مردم در صورت مشاهده حوادث و هر گونه مشاوره خدمات ایمنی با حفظ خونسردی با سامانه 125 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش سازمان آتش نشانی زاهدان تا پایان بارش نزولات آسمانی

آماده باش سازمان آتش نشانی زاهدان تا پایان بارش نزولات آسمانی