مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-03فرهنگي

حوزه هنری باید حوزه رشد و پیوندهای هنری باشد


دغدغه هایی که برای حوزه هنری استان داشتم را در پنج عرصه دسته بندی کردم که ذیل آن ها باید برنامه تحولی آغاز شود و بر اساس آن حوزه هنری باید به حوزه رشد، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر حوزه هنری خراسان رضوی گفت: دغدغه هایی که برای حوزه هنری استان داشتم را در پنج عرصه دسته بندی کردم که ذیل آن ها باید برنامه تحولی آغاز شود و بر اساس آن حوزه هنری باید به حوزه رشد، چرخه و پیوندهای هنری تبدیل شود.

مجید عسگری در گفت وگو با ایسنا در رابطه با تغییرات شکل گرفته در حوزه هنری خراسان رضوی از ابتدای حضورش به عنوان مدیر این سازمان و برنامه ها و دغدغه هایی که برای هنر استان و حوزه هنری دارد، اظهار کرد: پنج ماه است که از حضور بنده در حوزه هنری خراسان رضوی می گذرد و اساساً تغییر زمان بر است.

از روزی که به حوزه هنری آمدم و پس از یک ماه که مسئولیت آن را بر عهده داشتم طی صحبت هایی که با افراد مختلف انجام می دادم به بنده می گفتند که باید کاری انجام دهم که تا شش ماه اول حضورم اتفاقات خیلی بزرگی را رقم بزنم و اگر بتوانم تا شش ماه این کار را انجام دهم می گویند که من مدیر موفقی بودم و تغییر ایجاد کردم.

بنده در پاسخ به آن ها عرض کردم که ظاهر ایجاد تغییر بسیار راحت است، اما تغییر و تحول واقعی بسیار مشکل است و مهم ترین نیاز تحول نیز ایجاد زیرساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری باید حوزه رشد و پیوندهای هنری باشد

حوزه هنری باید حوزه رشد و پیوندهای هنری باشد