مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-03ورزشي

انتخاب اعضای کمیسیون روابط عمومی کمیته ملی المپیک


اعضای کمیسیون تازه تاسیس روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشستی را با صالحی امیری برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، پس از برگزاری انتخاب اعضای کمیسیون روابط عمومی فدراسیون های ورزشی، نخستین نشست رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با کمیسیون روابط عمومی فدراسیون ها برگزار شد.

رییس کمیته ملی المپیک در این نشست ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی های ورزشی کشور بیان کرد: بدون تردید روابط عمومی های ورزشی نقش بسزایی در انعکاس مطلوب موفقیت های ورزشی نمایندگان ورزشی ایران برای مردم داشته و حلقه ارتباطی بین مجموعه خود با مردم و اهالی رسانه می باشند لذا می بایست مورد توجه و حمایت های لازم قرار گیرند.

او در ادامه ضمن شنیدن نقطه نظرات و دغدغه های اعضای کمیسیون روابط عمومی ها تصریح کرد: بدون تردید شما بعنوان نمایندگان روابط عمومی فدراسیون های ورزشی می توانید نقش بی بدیلی در راستای کمک و افزایش جایگاه روابط عمومی فدراسیون ها ایفا نمایید و به سهم خود مشکلات و کمبودهای آنها را به مسئولان انتقال و در صدد رفع آن برآیید.

در خاتمه این نشست 10 نفر عضو کمیسیون روابط عمومی فدراسیون های ورزشی احکام خود را از دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضای کمیسیون روابط عمومی کمیته ملی المپیک

انتخاب اعضای کمیسیون روابط عمومی کمیته ملی المپیک