مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-03حوادث

دستگیری زن و شوهری که مالکان خودروهای لوکس را تلکه می کردند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از دستگیری زن و شوهری خبر داد که با تصادفات عمدی اقدام به تلکه کردن مالکان خودروهای لوکس در اصفهان می کردند.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از دستگیری زن و شوهری خبر داد که با تصادفات عمدی اقدام به تلکه کردن مالکان خودروهای لوکس در اصفهان می کردند.

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با هوشیاری ماموران پلیس راهور زن و شوهری که با تصادف ساختگی اقدام به تلکه کردن مالکان خودروهای لوکس در شهر اصفهان می کردند دستگیر شدند.

وی گفت: در یک شیوه جدید شیادی، راننده خودروی سواری ام وی ام که به اتفاق همسرش از یکی از استان های دیگر به اصفهان آمده بود با اطلاعی که از قانون داشتند ظرف یک هفته اقدام به سوء استفاده از رانندگان خودروهای لوکس کردند.

وی توضیح داد: مجرمان با اطلاع از اینکه رانندگان به هنگام خروج از پارک و دور زدن باید حق تقدم وسایل نقلیه در حال حرکت را را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه به عنوان مقصر حادثه شناخته می شوند، به طور عمدی و با برنامه قبلی با ماشین های لوکسی که از پارک خارج یا در حال دور زدن بودند، با شدت برخورد کرده و از آنها خسارت می گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رییس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه این زن و شوهر در شش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زن و شوهری که مالکان خودروهای لوکس را تلکه می کردند

دستگیری زن و شوهری که مالکان خودروهای لوکس را تلکه می کردند