مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-03حوادث

وجود 20 هزار معتاد متجاهر در تهران


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه 2 هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال تاکنون در سطح شهر تهران جمع آوری شده اند، گفت: همچنان حدود 6 هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران پراکنده هستند که با ایجاد ظرفیت های اضافه در مراکز ضیاییان و مهر سروش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره جمع آوری معتادان متجاهر از ابتدای سال تاکنون در سال 1400 گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون قریب به 2 هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران را ساماندهی کرده ایم و به مراکز بازپروری و درمان تحویل داده ایم.

این معتادان قبل از تحویل به مراکز بازپروری حدود 14 روز قرنطینه بوده اند.

وی با بیان اینکه مدت بازپروری این افراد یک سال است، ادامه داد: تاکنون هیچ مشکلی در خصوص رعایت پروتکل هایی که در بحث جمع آوری اعلام شده بود، ما نداشته ایم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره واکسیناسیون ماموران این پلیس گفت: ما در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا و برخورد با معتادان متجاهر هستیم و از همین رو نیاز به واکسن کرونا داریم، اما هیچ اقدامی از سوی وزارت بهداشت تاکنون در این زمینه نشده است.

سرهنگ حسنوند درباره دستور دادستان مبنی بر جمع آوری معتادان متجاهر گفت: دستور جدیدی به ما ابلاغ نشده است و ما در خصوص جمع آوری همچنان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 20 هزار معتاد متجاهر در تهران

وجود 20 هزار معتاد متجاهر در تهران