مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-03پزشكي

مشارکت انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی در جشنواره «ایده های نو»


دانشگاه های علوم پزشکی با بالاترین سطح مشارکت در جشنواره «ایده های نو حوزه سلامت» انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

- دانشگاه های علوم پزشکی با بالاترین سطح مشارکت در جشنواره ایده های نو حوزه سلامت انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دبیرخانه جشنواره ایده های نو حوزه سلامت ضمن معرفی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که بالاترین سطح مشارکت را در این رویداد داشته اند از تمدید این جشنواره تا 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ایده های نو حوزه سلامت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود، دانشگاه های علوم پزشکی گناباد، کرمان، تهران، کرمانشاه، زابل، همدان، مازندران، یاسوج، بوشهر و بندرعباس 10 دانشگاهی هستند که بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته اند.

جشنواره ایده های نو حوزه سلامت تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شده است و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره به نشانی http://Ssa.

kmu.

ac.

ir مراجعه کنند.

جشنواره کشوری ایده های نو حوزه سلامت به صورت مجازی و با هدف تقویت و انعکاس ایده های موفق و خلاق ، ایجاد انگیزه و نشاط در حوزه سلامت و تغذیه به منظور افزایش تعاملات دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی در جشنواره «ایده های نو»

مشارکت انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی در جشنواره «ایده های نو»