مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-03پزشكي

رسیدگی به بیش از 600 پرونده تخلفات بهداشتی در فارس


از ابتدای امسال تا کنون 670 پرونده تخلفات بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و رسیدگی شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون 670 پرونده تخلفات بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و رسیدگی شده است.

غلامرضا سالاری بیان کرد: عمده این پرونده ها مربوط به عدم رعایت اصول بهداشتی توسط اصناف بوده که با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیمی که این حوزه با سلامت شهروندان دارد، پرونده های متشکله بدون هیچگونه اغماضی رسیدگی و متخلفان اعمال قانون شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری همچنین از جریمه 2 میلیارد و 600 میلیون ریالی متخلفان این پرونده ها خبر داد و اضافه کرد: از آنجایی که معتقدیم بهترین و موثرترین نظارت، نظارت مردمی است از شهروندان تقاضا داریم چنانچه شکایتی در حوزه بهداشت و درمان دارند مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند تا بازرسان دانشگاه اقدام به بررسی موضوع کرده و در صورت وقوع تخلف ضمن تشکیل پرونده با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

سالاری با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی استان با همکاری شبکه های بهداشت در سراسر استان اقدام به برگزاری گشت های نظارتی می کند، گفت: طبق قانون نظارت در حوزه بهداشت، دارو و درمان به عهده دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 600 پرونده تخلفات بهداشتی در فارس

رسیدگی به بیش از 600 پرونده تخلفات بهداشتی در فارس