مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-03ورزشي

«ایران»، «سرود» و «پرچم» را واژه های بزرگی برای ایرانی هاست


سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، «ایران»، «سرود» و «پرچم» را واژه های بزرگی برای بازیکنان ایرانی دانست که به آنها جرات و غیرت بازی کردن و برنده شدن را می دهد.

- سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، ایران ، سرود و پرچم را واژه های بزرگی برای بازیکنان ایرانی دانست که به آنها جرات و غیرت بازی کردن و برنده شدن را می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرگی لیکولنکو مربی 49 سال روس که به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال جوانان معرفی شد، در خصوص جلسه سرمربیان تیم های ملی پایه با رییس فدراسیون که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه از سوی فدراسیون برای هماهنگی برنامه های تیم های ملی در رده های پایه و عدم تداخل برگزاری اردوهای آماده سازی در سال جاری برگزار شد و مربیان تیم های هندبال سالنی و ساحلی پیشنهادهای خود را در این باره ارائه دادند تا در خصوص آن بحث و بررسی صورت گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته بعنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان در کنار بازیکنانی با استعداد و زحمتکشی بودم و زمانی که دور هم جمع شدیم متوجه شدم ایران ، سرود و پرچم برای آنها واژه های بزرگی است که به آنها جرات و غیرت بازی کردن و برنده شدن می دهد و به نظرم این امر مهمترین نکته برای یک تیم ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران»، «سرود» و «پرچم» را واژه های بزرگی برای ایرانی هاست

«ایران»، «سرود» و «پرچم» را واژه های بزرگی برای ایرانی هاست