مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-03سياسي

فعالان فضای مجازی برای فعالیت انتخاباتی شناسه «شامد» دریافت کنند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد گفت: برای ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی، فعالان این عرصه باید شناسه «شامد» از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.

- یزدـ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد گفت: برای ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی، فعالان این عرصه باید شناسه شامد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین رحیمی زاده، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه و عدلیه استان یزد با اشاره به اهمیت رعایت قانون در جامعه اظهار داشت: اخذ شناسه شامد موجب حمایت قانونی از فعالان مجازی می شود و آنان را از امتیازات برخوردار می کند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید نشانی صفحه و کانال هایی که برای تبلیغات در فضای مجازی از ظرفیت آنها استفاده می کنند را به ستاد اعلام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با بیان اینکه افراد باید برای ساماندهی فعالیت ها در فضای مجازی مبادرت به اخذ شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال (شامد) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنند، افزود: در این زمینه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، جلسات توجیهی و آموزشی در خصوص باید و نبایدهای تبلیغات و رقابت در انتخابات برای مدیران کانال ها و گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فضای مجازی برای فعالیت انتخاباتی شناسه «شامد» دریافت کنند

فعالان فضای مجازی برای فعالیت انتخاباتی شناسه «شامد» دریافت کنند