مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-03اقتصادي

افزایش 112 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 63 میلیارد و 192 میلیون ریال کالای قاچاق در استان، افزایش 112 درصدی کشف کالای قاچاق در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار  حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در نشست برنامه های پلیس اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا از کشف 63 میلیارد و 192 میلیون ریال کالای قاچاق در طرح عملیاتی 3 روزه مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد و بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت های پلیس در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی به عنوان یکی از سرفصل های ماموریتی لحاظ شده است.

    وی با اشاره به کشف 95 میلیارد و 571میلیون ریال انواع کالای قاچاق در فروردین ماه امسال اظهار داشت: با توجه به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 45 میلیارد و 118 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است این میزان کشفیات بیانگر افزایش 112 درصدی کشف کالای قاچاق در سال جاری است.

    فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه 63 میلیارد و 192 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح سه روزه در استان تصریح کرد: در این عملیات ها 17 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

    وی اظهار داشت: با هدف گذاری انجام شده در تحقق شاخصه های این راهبرد، از ابتدای سال جاری طرح های متعدد مبارزه با قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 112 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی

افزایش 112 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی