مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-03اجتماعي

مسدود شدن 3 محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از مسدود شدن محورهای ایرانشهر _خیرآباد و ایرانشهر مهرستان و همچنین ایرانشهر _بم در جنوب این استان خبر داد.

- جلال الدین قادری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت:  بارندگی چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان با تخریب بخشی از شبکه ارتباطی جنوب این استان علاوه بر مسدود کردن 2 محور اصلی ایرانشهر _خیرآباد و ایرانشهر مهرستان تردد هم استانی ها در راههای روستایی کوچینگ و هفت محور ارتباطی با آن در نیکشهر و محور روستایی گرمیت ها را دچار اختلال کرد.

وی ادامه داد: همچنین محورهای باهوکلات در دشتیاری و 23 روستای بالادست رودخانه کاجو و 11 روستای پایین دست در بخش ساربوک نیز براثر بارندگی چند اخیر مسدود شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی اکیپ های راهداری این اداره کل همزمان با بروز بارندگی با تجهیزات کامل در محورها مستقر و در حال ارائه خدمات به هم استانی های گرامی و بازگشایی مسیرها هستند.

قادری تاکید کرد: هم استانی های گرامی اگر قصد تردد در جاده های جنوب استان سیستان و بلوچستان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه 141 ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن 3 محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان

مسدود شدن 3 محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان