مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-03سياسي

2000 پرونده در استان کرمان از سوی مصلحین قرآنی منجر به سازش شده است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بالغ بر 2000 پرونده در استان کرمان از سوی مصلحین و حکمین قرآنی منجر به صلح و سازش شده است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بالغ بر 2000 پرونده در استان کرمان از سوی مصلحین و حکمین قرآنی منجر به صلح و سازش شده است.

سید مهدی قویدل در نشست انعقاد تفاهم نامه ما بین دادگستری کل استان کرمان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در زمینه طرح مصلحین و حکمین قرآنی در مساجد سراسر استان اظهار کرد: طرح مصلحین و حکمین قرآنی از اواخر سال 97 از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مطرح و اجرایی شده تا براساس آن، در پرونده های دعاوی خانواده از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی به منظور صلح و سازش استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه حکمین و مصلحین قرآنی استان کرمان به صورت مستمر تحت آموزش قرار گرفته اند، افزود: تاکنون 5350 نفر به عنوان مصلح و حَکَم قرآنی در سطح استان کرمان آموزش دیده و فعال شده اند.

قویدل با اشاره به اینکه در سال گذشته تقسیم کار، شبکه سازی و بازآموزی مصلحین و حکمین قرآنی در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان بوده، عنوان کرد: در حال حاضر برای هر شهرستان یک مدیر پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 پرونده در استان کرمان از سوی مصلحین قرآنی منجر به سازش شده است

2000 پرونده در استان کرمان از سوی مصلحین قرآنی منجر به سازش شده است