مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-03اجتماعي

آخرین جزییات خسارت بارش های 2 روز گذشته در استان کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت:در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوییه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت:در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوییه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارش های روزهای اخیر در سطح استان کرمان اظهار کرد: روز گذشته براثر بارندگی محور اندوهجرد به سیرچ و شهداد در شهرستان کرمان برای ساعاتی مسدود شد و بعد از پاکسازی گل و لای از روی جاده، این مسیر بعداز ظهر دیروز بازگشایی شد.

وی افزود: همچنین مسیر جوشان به گلباف نیز به دلیل ورود گل و لای و رسوبات روی جاده، مسدود شد که بعد از پاکسازی، محور بازگشایی شد.

سعیدی بیان کرد: در پی بارش های روزهای اخیر در استان کرمان، خسارت هایی به مزارع کشاورزی در شهرستان های ارزوییه و فاریاب وارد شده و در روستاهای نسک و حرمک در بخش گلباف شش خانه دچار آبگرفتگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات خسارت بارش های 2 روز گذشته در استان کرمان

آخرین جزییات خسارت بارش های 2 روز گذشته در استان کرمان