مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-03سياسي

مشقِ عشقِ معلم های عصر کرونا


معلم های این مرز و بوم همواره عشق خود را به مردم و کشورشان ثابت کرده اند.

از دوران انقلاب گرفته تا جنگ و اکنون در دوران اپیدمی کرونا که ایثار و از خودگذشتگی شان الگویی کم نظیر برای آینده کشور است.

- نمی توان از نقش آفرینی معلم ها در بحران های مختلف به سادگی گذشت چون کم نیستند معلمانی که جانشان را کف دست گرفتند تا ناجی شاگردانشان باشند.

روز معلم روز پاسداشت کسانی است که یکی موی خود را تراشید تا شاگرد بیمارش که شیمی درمانی موهایش را از او گرفته بود غم به دلش راه ندهد و آن دیگری با بیماری لاعلاج کلاس درس عاشقی را ترک نکرد.

یکی برای نجات جان شاگردانش از آتش برافروخته شده از بخاری کلاس درس از جان مایه گذاشت و دیگرانی که امروز زیر سایه کرونا برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی از جان و دل مایه می گذارند و مشق عشق می کنند.

جلوه های عشق و ایثار را می توان در معلم هایی دید که در دوران کرونا کلاس درس را تعطیل نکردند و خیلی هاشان از آموزش وپرورش هم جلو زدند.

وقتی هنوز خبری از شبکه شاد هم نبود، هرطور شده کلاس هایشان را سرپا نگه داشتند، یکی در سروش و دیگری در تلگرام و دیگر پیامرسان ها و آن یکی که شاگردانش امکانات کافی نداشتند داوطلبانه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آنها را یکی یکی آموزش می داد تا از کلاس درس و مدرسه جا نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشقِ عشقِ معلم های عصر کرونا

مشقِ عشقِ معلم های عصر کرونا