مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-03بين الملل

هشدار فرمانده ارشد ارتش آمریکا درباره نتایج احتمالی بد و ناخوشایند در افغانستان


در شرایطی که آمریکا تحویل پایگاه های نظامی به نیروهای امنیتی افغان را از شنبه آغاز کرده است، ژنرال ارشد آمریکایی نسبت به پتانسیل نتایج احتمالی بد و ناخوشایند در افغانستان هشدار داد و تاکید کرد که نیت بسیاری از طرف ها همچنان این است که یک سازش .

- هشدار فرمانده ارشد ارتش آمریکا درباره "نتایج احتمالی بد و ناخوشایند" در افغانستان در شرایطی که آمریکا تحویل پایگاه های نظامی به نیروهای امنیتی افغان را از شنبه آغاز کرده است، ژنرال ارشد آمریکایی نسبت به پتانسیل "نتایج احتمالی بد و ناخوشایند" در افغانستان هشدار داد و تاکید کرد که نیت بسیاری از طرف ها همچنان این است که "یک سازش مذاکره شده" وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به ارتش افغانستان اشاره کرد که تعدادش بیش از 300 هزار تن است و اکنون چند سالی است که این نبرد را رهبری می کند و آن را عنصر حیاتی در تعیین آینده این کشور بعد از آنکه رسما خروج نهایی آمریکا آغاز شود، دانست.

ژنرال میلی گفت: در یک طرف شما یک سری نتایج احتمالا بد و بسیار دراماتیک دارید و از طرف دیگر با ارتشی مواجه هستید که منسجم است و یک دولت که در کنار یکدیگر قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانده ارشد ارتش آمریکا درباره نتایج احتمالی بد و ناخوشایند در افغانستان

هشدار فرمانده ارشد ارتش آمریکا درباره نتایج احتمالی بد و ناخوشایند در افغانستان