مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-03فرهنگي

مزیت عضویت در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران چیست؟


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: معرفی یک شهر در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در شناسایی و پیشرفت هنرمندان آن شهر موثر است.

- ایسنا/زنجان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: معرفی یک شهر در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در شناسایی و پیشرفت هنرمندان آن شهر موثر است.

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتخاب شهر زنجان در بین شهرهای شبکه شهر خلاق، اظهار کرد: شهر زنجان در حوزه صنایع دستی و شهر سلطانیه در حوزه ادبیات از استان زنجان عضو شبکه شهر خلاق است، البته شهرهای دیگری از استان نیز کاندیدای شبکه شهرهای خلاق بود.

وی افزود: هیئت داوران برای انتخاب یک شهر در یک حوزه هنری، پیشینه آن هنر و وضعیت حال آن را در شهر مورد نظر در نظر می گیرند.

این مسئول در رابطه با اهداف انتخاب شهر خلاق، تصریح کرد: شبکه شهرهای خلاق می خواهد هنر یا مواردی که در شهرهای ایران شناسایی نشده اند را شناسایی و به ایران و جهان معرفی کند و علاوه بر شناخته شدن یک شهر، وقتی آن منطقه انتخاب شده به یک نام هنری معروف می شود، این انتخاب در اقتصاد هنر آن شهر نیز تاثیر زیادی دارد.

داوودبیگی ادامه داد: معرفی یک شهر در شبکه شهرهای خلاق باعث برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی در آن شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت عضویت در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران چیست؟

مزیت عضویت در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران چیست؟