مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-03پزشكي

ضعف های بهداشتی و درمانی دامغان رفع شود


گلایه هایی درباره ایجاد بیمارستان جدید در دامغان به گوش می رسد و باید تلاش شود تا ضعف های بهداشتی و درمانی این شهرستان برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر صبح امروز در دیدار رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با او اظهار کرد: بیش از یک سال از شناسایی ویروس ه آفرینی فرزندان این دیار در هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نشده و ماندگار خواهد بود.

آشناگر افزود: متأسفانه از زمان شیوع کرونا، شخصیت های علمی و پزشکی زیادی در راه تأمین سلامت مردم جان خود را از دست دادند که بی شک هیچ گاه فراموش نخواهند شد.

او تصریح کرد: آنچه می توانیم بگوییم این است که هم دولت و هم ملت قدرشناس زحمات کادر پزشکی و بهداشت و درمان هستند و امیدواریم با تلاش این عزیزان و همکاری مردم، این بیماری هرچه سریع تر ریشه کن شود.

استاندار سمنان گفت: از خدمات رسانی و زحمات انجام شده توسط پرسنل پرتلاش بهداشت و درمان استان در هر دو منطقه زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود کاملاً رضایت داشته و تشکر می کنم.

آشناگر بیان کرد: رضایتمندی من از کادر بهداشت و درمان استان بدان معنا نیست که هیچ گونه مشکل و مسأله ای در کیفیت خدمات رسانی این عزیزان وجود ندارد؛ بلکه برآیند اقدامات من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف های بهداشتی و درمانی دامغان رفع شود

ضعف های بهداشتی و درمانی دامغان رفع شود