مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-02ورزشي

بهترین زمان برای ورزش کردن در ماه مبارک رمضان چه زمانی است؟


نایب رییس بانوان هیات ورزش های دانشگاهی استان اردبیل در خصوص بهترین زمان برای ورزش کردن در ماه مبارک رمضان توضیحاتی ارائه کرد.

- شمس غفاری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ورزش کردن اصولی در ماه مبارک رمضان، نسبت به روزهای عادی کار سختی است و باید بیش از همیشه به آن دقت کنیم، گفت: قطعا در ماه رمضان به دلیل تغییر رژیم غذایی، نمی توان مانند همیشه ورزش کرد، از طرفی الگوی خواب و غذا خوردن ما نیز با همیشه متفاوت می شود.

وی با بیان اینکه اگرچه هیچکدام از این موارد دلیلی برای توجه نکردن به سلامتی و ورزش نکردن نمی باشد، افزود: پس حتما باید زمان مناسبی را انتخاب کرده و به ورزش کردن اختصاص داد تا متابولیسممان ادامه داشته باشد.

غفاری با بیان اینکه ورزش در ماه رمضان، از تجمع چربی در بدن جلوگیری و عمل سوخت وساز را تسهیل می کند، تصریح کرد: زمانی که فرد روزه است، دمای بدن بالاست و هیچ مایعاتی به آن وارد نمی شود و در نتیجه نباید بیش از حد از بدن خود کار کشید.

نماینده انجمن هندبال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه های منطقه 3 کشور با بیان اینکه اصلا پیشنهاد نمی شود که در این شرایط ورزش های شدید انجام داد و یا از وزنه های سنگین هنگام روزه داری استفاده شود، تصریح کرد: بهترین زمان برای ورزش کردن در ماه مبارک رمضان، یک ساعت قبل از افطار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان برای ورزش کردن در ماه مبارک رمضان چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ورزش کردن در ماه مبارک رمضان چه زمانی است؟