مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-02سياسي

ماجرای شائبه استخدام های رانتی در شهرداری اصفهان


تغییر تاریخ آزمون قرارداد کار معین در شهرداری اصفهان و برگزاری آن در ساعتی خاص از روز و در شرایطی خاص تر و وجود حواشی ای در رابطه با استخدام های شهرداری این نکته را به ذهن متبادر می کند که این نوع از برگزاری پوششی برای استخدام های رانتی و حزبی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری ها به دلایل مختلفی از جمله قوانین خاص استخدامی در آن، از ضروری ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد؛ اما به این دلیل که بیش از 70 درصد کارکنان در شهرداری ها قراردادی هستند، بنابراین استفاده بهینه از خدمات آن ها اهمیت تدبیر در رابطه با وضعیت استخدامی و مشوق و مزایای آنان را نشان می دهد.

موضوعی که سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در ، تشکیل شد که در نهایت پس از سال ها انتظار مجوز بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری های کشور صادر شد.

شهرداری اصفهان هم در این راستا در آخرین روز فروردین 1400 با ارسال نامه ای به معاونان شهردار، مدیران ستادی حوزه شهردار، مدیران مناطق 15 گانه و ناژوان و مدیران عامل سازمان ها با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در خصوص مجوز قرارداد انجام کار معین برای نیروهای شرکتی خواستار اطلاع رسانی این موضوع به افراد واجد شرایط و ثبت نام برای شرکت در ارزیابی و آزمون الکترونیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شائبه استخدام های رانتی در شهرداری اصفهان

ماجرای شائبه استخدام های رانتی در شهرداری اصفهان