مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 01:452021-05-02دانش

برگزاری مسابقه دانشجویی «کـرونـانـو»


نهاد ترویجی فناوری نانو انجمن علمی مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مشارکت بیناد آموزش فناوری نانو، نخستین دوره مسابقه «ارتقای محصولات مقابله با ویروس های خطرناک به ویژه کرونا ویروس» را برگزار می کند.

- نهاد ترویجی فناوری نانو انجمن علمی مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مشارکت بیناد آموزش فناوری نانو، نخستین دوره مسابقه ارتقای محصولات مقابله با ویروس های خطرناک به ویژه کرونا ویروس  را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه با توجه به فراگیری همگانی مشکل بیماری کرونا، شاهد این هستیم که محصولات بهداشتی و ضدعفنونی زیادی برای دوری از این ویروس مورد استفاده قرار گرفته است حال با توجه به این مشکلات، استفاده بهینه تر و مفیدتر این تجهیزاات روز به روز مورد استقبال قرار گرفته است بنابراین مسابقه چالش کرونانو در راستای ارتقای محصولات مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

مسابقه کرونانو مسابقه ای برای ارتقای محصولات کرونا با کمک ایده های ناب شرکت کنندگان با جوایز ارزنده برای برگزیدگان است و برگزارکنندگان تا 16 خرداد 1400 جهت ارسال ایده های ناب زمان در نظر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه دانشجویی «کـرونـانـو»

برگزاری مسابقه دانشجویی «کـرونـانـو»