مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 21:202021-05-02اجتماعي

ضرورت بهبود وضعیت رفاهی معلمان برای کاهش فشارهای روانی وارد بر آنها


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به فشارهای روانی وارد بر معلمان در آموزش آنلاین، گفت: در چنین شرایطی که آموزش آنلاین فشار روانی بالایی را بر معلمان وارد کرده است، - ضرورت بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی آنها بیش از پیش احساس می شود چراکه اگر در هر جامعه ای سیستم رفاهی معلمین بهبود یابد، آمار آسیب های اجتماعی آن جامعه کاهش می یابد.

دکتر امین رفیعی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چنین شرایطی که پاندمی کووید 19 منجر به آموزش آنلاین و صرف وقت بیشتر برای آموزش توسط معمان شده است، تمام دنیا به فکر افزایش امکانات رفاهی و تامین ابزار و تجهیزات به روز و هوشمند برای معلمان افتاده اند.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر سخت بودن درک مطالب درسی از طریق آموزش مجازی، کمبود و یا نداشتن وسایل و تجهیزات هوشمند برای آموزش، جدی نگرفتن آموزش از سوی دانش آموزان، کاهش تمرکز و .

منجر به افت تحصیلی بسیاری از دانش آموزان و ایجاد آسیب های روانی برای معلمان شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، افزود: هرچه افت تحصیلی دانش آموزی بیشتر شود، شرایط تدریس و آموزش نیز برای معلم سخت تر می شود و این امر فشار روانی مضاعفی را برای معلم ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهبود وضعیت رفاهی معلمان برای کاهش فشارهای روانی وارد بر آنها

ضرورت بهبود وضعیت رفاهی معلمان برای کاهش فشارهای روانی وارد بر آنها