مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-05-02سياسي

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات و رتبه بندی معلمان


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش است، گفت: در حال حاضر با ستاد کرونا در تعامل و ارتباط منظم هستیم و قطعاً بدون نظر ستاد کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه تیتر امشب، اظهار کرد: وظیفه دارم صمیمانه از تلاش و کوشش معلمان قدردانی کنم.

سال های سال، این سال کرونایی در خاطر دانش آموزان و خانواده ها باقی خواهند ماند؛ معلمان با وضعیتی روبرو شدند که تجربه نکرده بودند و به یکباره همه آن روش ها و ساختار هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می دادند، از کار افتاد، اما معلمان کارشان را رها نکردند و با اینکه تجربه ای در این عرصه نداشتند به سرعت توانمندی های لازم را کسب کردند و به عنوان امین جامعه و دلسوز دانش آموزان به میدان آمدند.

وی افزود: خانواده ها می توانند گواه صادقی باشند که معلمان در این یکسال تحصیلی چه سختی هایی کشیدند و چه تلاش هایی کردند و بنده وظیفه دارم که صمیمانه قدردانی کنم و بگویم خدا یاورتان باشد.

حاجی میرزایی ادامه داد: استمرار آموزش، یک کارکرد ضروری برای سلامت جامعه و رشد دانش آموزان است و معلمان نگذاشتند آموزش تعطیل باشد و صمیمانه از آن ها تشکر می کنم و در برابر عظمت تلاش، خلاقیت و نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات و رتبه بندی معلمان

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات و رتبه بندی معلمان