مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-02سياسي

توزیع 540 سبد کالای معیشتی بین ایتام تویسرکان


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از توزیع 190 سبد کالای معیشتی با همت خیران بین ایتام خبر داد و گفت: 350 سبد کالای معیشتی در شب های قدر بین ایتام توزیع می شود.

- محمد مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه 469 یتیم و فرزندان زیر پوشش طرح برای اطعام و افطار مددجویان تاکید کرد: از مردم متدین شهرستان توقع داریم در ماه پرفضیلت رمضان برای اطعام مددجویان، حداقل یک وعده غذایی گرم کمیته امداد را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه هر شب 300 پرس غذا در سه آشپزخانه کمیته امداد غذای نذری گرم پخت می کند گفت: این غذا توسط مددکاران کمیته امداد بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع می شود.

مرادی با اشاره به اینکه سال گذشته 46 میلیون تومان از خیران برای اطعام و افطاری کمک جمع آوری شد بیان کرد: ماه مبارک رمضان امسال هم تاکنون 53 میلیون تومان جمع آوری شده که امیدواریم تا پایان ماه به 100 میلیون تومان برسد.

وی با بیان اینکه از مردم خیر تویسرکان تقاضا دارم نذری خود را با توجه به فضای بسته های مرتب و بهداشتی تحویل خانواده های نیازمند می دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان از پیش بینی و توزیع 150 صندوق در سطح شهرستان در روز عید فطر خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کرونا برپایی نماز عید سعید فطر مشخص نیست اما با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 540 سبد کالای معیشتی بین ایتام تویسرکان

توزیع 540 سبد کالای معیشتی بین ایتام تویسرکان