مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-02حوادث

ربودن دختر برای اخاذی از شوهر سابق


19» / کشف طلا های مسروقه از چاله یک متری/ باند سازمان یافته قاچاق دام زنده متلاشی شد/ سرقت های سریالی باند سیاه و سفید/ کودک 7 ساله برای چوپانی ربوده شد/ ربودن دختر برای اخاذی از شوهر سابق/ جست و جوی جسد با کوادکوپتر/ افشای قتل هولناک .

- روز های اخیر برای برخی از مردم یک تبلیغات از طریق فضای مجازی یا پیامک با مضمون نام نویسی برای دریافت واکسن کرونا ارسال شده است.

بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش های رسیده عده ای افراد سودجو در پوشش سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) یا دیگر موارد قصد کلاهبرداری یا سوءاستفاده از اطلاعات کاربران با وعده تزریق واکسن کرونا را دارند.

در این تبلیغات از مردم استان خواسته می شود تا به لینک ارسالی برای آن ها مراجعه و اطلاعات خود را برای نام نویسی و دریافت واکسن کرونا ثبت کنند.

در حالی که تاکنون هیچ سایت یا سامانه ای برای نام نویسی دریافت واکسن کرونا در کشور راه اندازی نشده است.

چنانچه این سایت یا سامانه در آینده در کشور راه اندازی شود نشانی دقیق آن از سوی مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و رسانه ملی اعلام می شود.

مردم بدانند که به منظور دریافت واکسن کرونا نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست و برای نام نویسی دریافت آن و تشکیل پرونده وارد هیچ سایت یا سامانه ای نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربودن دختر برای اخاذی از شوهر سابق

ربودن دختر برای اخاذی از شوهر سابق