مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-02حوادث

توقیف اتوبوس مسافربری با 20 کیلو شیشه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری دو تن از همدستانش قصد تهیه و انتقال مواد .

- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر بزرگ از دستگیری 3 سوداگر مواد مخدر و کشف 20 کیلو و 450 گرم شیشه خبرداد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال محموله شیشه را به تهران داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری دو تن از همدستانش قصد تهیه و انتقال مواد روانگردان از مرز های کشور به شهر تهران دارد.

وی عنوان کرد: به دنبال این موضوع ماموران عملیات ویژه این پلیس با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان دریافتند این متهمان با مراجعه به مرز های کشور مقادیری مواد روانگردان شیشه تهیه و قصد دارند با یک دستگاه اتوبوس مسافربری به شهر تهران منتقل کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و هماهنگی های قضایی، محور های مواصلاتی به شهر تهران تحت مراقبت های ویژه پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف اتوبوس مسافربری با 20 کیلو شیشه

توقیف اتوبوس مسافربری با 20 کیلو شیشه