مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-02سياسي

ظریف:بیانات رهبری، ختم کلام و نقطه پایانی بحث ها است


وزیر امور خارجه در اینستاگرام با بیان این که بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث های کارشناسی است، - بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری همچون همیشه برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث های کارشناسی است.

به عنوان یک کارگزار و پژوهشگر روابط خارجی، همواره باور داشته ام برای قوام این مرز و بوم خدایی، سیاست خارجی باید موضوع وفاق و انسجام ملی باشد و از بالاترین سطح مدیریت و هدایت شود و بر این اساس پیروی از نظرات و تصمیمات رهبری ضرورتی غیرقابل انکار برای سیاست خارجی است.

بسیار متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی که صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات و بدون قصدی برای انتشار بیان شده بود، دزدانه منتشر و به صورت گزینشی مورد بهره برداری و دستمایه خصومت ورزی بدخواهان کشور و مردم و انقلاب گردید و اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

امیدوارم به یاری خدا اینجانب و همکارانم بتوانیم در کنار دیگر خدمتگزاران در اجرای بی کم و کاست منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران عزیزمان یکدل و یکصدا کوشا باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رهبر معظّم انقلاب، عصر امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) به مناسبت روز کارگر و روز معلم در فرمایشاتی عنوان کردند: این را هم همه بدانند که سیاست خارجی در هیچ جای دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف:بیانات رهبری، ختم کلام و نقطه پایانی بحث ها است

ظریف:بیانات رهبری، ختم کلام و نقطه پایانی بحث ها است