مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-02اجتماعي

برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه است


برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در  برنامه تیتر امشب، اظهار کرد: وظیفه دارم صمیمانه از تلاش و کوشش ها باقی خواهند ماند.

معلمان با وضعیتی روبرو شدند که تجربه نکرده بودند و به یکباره همه آن روش ها و ساختارهایی که قبلاً مورد استفاده قرار می دادند از کار افتاد اما معلمان کارشان را رها نکردند.

با اینکه تجربه ای در این عرصه نداشتند به سرعت توانمندی های لازم را کسب کردند و به عنوان امین جامعه و دلسوز دانش آموزان به میدان آمدند.

خانواده ها می توانند گواه صادقی باشند که معلمان در این یکسال تحصیلی چه سختی هایی کشیدند و چه تلاش هایی کردند و بنده وظیفه دارم که صمیمانه قدردانی کنم و بگویم خدا یاورتان باشد.

وی ادامه داد: استمرار آموزش، یک کارکرد ضروری برای سلامت جامعه و رشد دانش آموزان است و معلمان نگذاشتند آموزش تعطیل باشد و صمیمانه از آنها تشکر می کنم و در برابر عظمت تلاش، خلاقیت و نوآوری آنها احترام می گذارم.

حاجی میرزایی درباره ضرورت درک جایگاه والای معلم به عنوان فرهنگ عمومی، گفت: علم آموزی و توسعه یادگیری و افزایش ظرفیت آدم ها شاید یکی از مهم ترین کارکردهای نظام هستی باشد یعنی در نظام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه است

برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه است