مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-02حوادث

کلاهبرداری میلیاردی با فروش عتیقه در گلستان/ 4 نفر دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی گلستان از انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای در گالیکش خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط افرادی ناشناس در گالیکش، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های اولیه مشخص شد شاکی اهل استان تهران بوده که متهمان با شگردهایی خاص اعتماد وی را جلب و با ارائه پیشنهاد فروش اشیاء عتیقه با قیمتی مناسب وی را وسوسه کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه شاکی پس از ورود به گالیکش با متهمان قرار ملاقات گذاشت، تصریح کرد: چهار متهم به محض حضور در محل قرار، وی را ربوده و به منزلی که از قبل اجاره کرده بودند، منتقل کردند.

تاجره بیان کرد: متهمان پس از تهدید شاکی، کارت های عابر بانک وی را گرفته و پس از خروج از منزل برای اینکه ردی از خود به جای نگذراند، اقدام به خرید طلاجات کردند.

وی با بیان اینکه در همین زمان مال باخته از فرصت استفاده کرده و در غیاب متهمان از منزل خارج و خود را به مقر پلیس رساند، افزود: اقدامات تخصصی و میدانی ماموران برای شناسایی هر چهار متهم آغاز شد و با پیگیری های بی وقفه، سرنخ هایی در این پرونده به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی با فروش عتیقه در گلستان/ 4 نفر دستگیر شدند

کلاهبرداری میلیاردی با فروش عتیقه در گلستان/ 4 نفر دستگیر شدند