مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-02سياسي

افزایش 101 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری


نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی از افزایش 101 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی از افزایش 101 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد.

محمد وحیدی، 12 اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از معلمان برتر استان که در مدرسه مصلی نژاد بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشرفت کشور بدون توجه به آموزش و پرورش امکان پذیر نیست، بیان کرد: در اعتبارات سال جاری آموزش و پرورش، دو هزار میلیارد تومان در ردیف کیفیت بخشی، اختصاص پیدا کرد که این اعتبارات در حوزه توجه به نیازهای دانش آموزان، رفع آسیب های اجتماعی، کیفیت بخشی آموزشی و.

هزینه خواهد شد.

وی با تاکید براینکه افزایش اعتبار آموزش و پرورش در سال جاری چشمگیر بوده است، ادامه داد: 101 درصد اعتبارات آموزش و پرورش به نسبت سال گذشته، افزایش داشته است که این اعتبار به نسبت افزایش اعتبارات تمام دستگاه ها چشمگیرتر است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتصال مدارس استان به اینترنت، افزود: حدود 80 میلیارد تومان برای راه اندازی اینترنت روستایی در استان هزینه شده است اما همچنان نقاط مختلفی در استان هستند که از دسترسی به اینترنت محروم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 101 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری

افزایش 101 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری